»Proces vseživljenjskega učenja je na nacionalni ravni možno učinkovito udejanjati le s stalnim razvojem kompetenc na področju bralne pismenosti v vseh starostnih skupinah prebivalstva.«
»Bralna pismenost je predpogoj za učenje.«
»Z vzpostavitvijo pogojev za učinkovit napredek na področju bralne pismenosti bomo v Sloveniji lažje dosegli gospodarski napredek, izvajali politiko trajnostnega razvoja in krepili socialno kohezijo.«
»Bralna pismenost mora biti splošni del kurikula, spretnost, ki se razvija pri vseh predmetih.«
»Glasba je vseživljenjsko učenje, znanje je treba obnavljati in ponavljati.«
»Vedenje, kakšna je bralna pismenost med četrtošolci, kako razumejo zapisano in kako znajo to sporočati naprej, je zelo pomembno, saj je vse v šoli zelo povezano s tem, kako znamo brati in prebrano razumeti ter sporočati naprej. V osnovni šoli imamo še čas, da sprejmemo določene ukrepe, z bralno pismenostjo pa se je treba ukvarjati tudi v srednji šoli.«
»Letošnji dosežek pri bralni pismenosti nam gotovo ne more biti v ponos.«
»Slovenija s svojimi rezultati uvršča pod povprečje OECD-ja.«
»Razvijanje bralne pismenosti ni le naloga učiteljev slovenskega jezika, ampak vseh sodelujočih v izobraževalnem sistemu.«
»Vendar imamo pri doseganju tega cilja pred sabo še velike izzive.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju